كاهش 20 درصدی جرایم جنایی در سال جاری
نوشته شده توسط : brezzers

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار' اسماعیل احمدی مقدم' روز سه شنبه در آیین افتتاحیه نخستین مجمع نمایندگان كانون بازنشستگان نیروی انتظامی افزود: در سال جاری در همه نوع جرایم، شاهد كاهش آمارها بودیم كه به عنوان مثال در شمار كشته شدگان حوادث رانندگی در همه ماه های امسال، شاهد كاهش آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.

وی با بیان اینكه كاهش كشته شدگان حوادث رانندگی از سال 83 آغاز شده است خاطر نشان كرد اگر بر اساس آمارهای آن سال پیش می رفتیم امسال باید تعداد كشته شدگان این حوادث به 60 هزار نفر می رسید در حالی كه اكنون این تعداد حدود 20هزار نفر است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح كرد امسال باوجود افرایش تهدیدها، حضور دشمنان در كشورهای پیرامونی و وجود جرایم جدید، امنیت ایران در اوج خود نسبت به چند دهه گذشته است.

سردار احمدی مقدم در ادامه با تاكید بر اینكه خدمت درپلیس شرایط بسیار سختی برای نیروهای آن دارد، گفت: با این حال نظر سنجی ها نشان می دهد كه بیش از 89درصد نیروهای پلیس به شغل خود افتخار می كنند.

وی تصریح كرد همچنین بیش از 78درصد آنان تاكید دارند حتی اگر شغل مناسب دیگری وجود داشت باز هم به خدمت در پلیس ادامه خواهند داد.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه درباره دوران بازنشستگی گفت: بازنشستگی پایان عمر نیست و مرحله جدیدی از زندگی است.

وی تاكید كرد شاید جسم انسان ها در طول زمان فرسوده شود اما روح، پیری و جوانی ندارد و هرچه می گذرد ساخته و پرداخته می شود.

احمدی مقدم یادآور شد كار پلیس همراه با جهاد، خدمت به مردم و انفاق است و در صورتی كه با اخلاص باشد بهترین ره آورد زندگی آنان خواهد شد.

اجتمام**9188*1379 ** 1569**





:: برچسب‌ها: وابسته به تکزاس , سبز ,
:: بازدید از این مطلب : 470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: